HİDE

Grid

GRID_STYLE
false
TRUE

blog

HIDE_BLOG

Classic Header

{fbt_classic_header}

Header Ad

HABERLER

latest

ELMALI KEK!!! Pamuk Kadar Yumuşak. Hafif. Lezzetli.

 Merhaba canım arkadaşlarım. Bu sefer sizlere tadı damağınızda kalacak bir lezzet hazırladım . İddialıyım  Bu kek kalbinizi çalacak. Gerçekt...

 Merhaba canım arkadaşlarım. Bu sefer sizlere tadı damağınızda kalacak bir lezzet hazırladım . İddialıyım 

Bu kek kalbinizi çalacak. Gerçekten çok lezzetli ve yumuşacık. Bir kez deneyin, vazgeçemeyeceksiniz.

🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻



Malzemeler

  • 4 adet elma
  • 3 adet yumurta
  • 1 su bardağı şeker - 150 gr
  • 1 su bardağı un - 110 gr
  • 1 kahve fincanı sıvı yağ - 50 gr
  • 1 pk. kabartma tozu
  • 2 pk. vanilya
  • 1 tatlı kaşığı tarçın - 6 gr
  • 1/2 limon
  • pudra şekeri

Tarif

  • Elmaları dilimle, üstüne limon suyu dök.
  • Fırını 180° ayarla. Önden ısınsın.
  • Kalıbı hazırla.

Önce un, vanilya, k. tozu, tarçın karıştırın. Yumurta ve şekeri 1 fiske tuz ekleyerek çırpın. Sıvı yağı ekleyin. Un karışımını ekleyin. Elmaları birkaç seferde ekleyerek karıştırın.

Yapılış aşamalarını videomdan izleyerek tüm detaylarını öğrenebilirsiniz.

3 Aşamalı Pişirme

  • Önce 180°C - 15 dakika.
  • Sonra 165°C - 20 dakika
  • Son olarak 160° - 20 dakika

Soğuyunca pudra şekeri ekleyebilirsin.

evet canlarım haydi mutfağa ..

Bu kanalda kendin yap, geri dönüşüm, dekor, dekorasyon, hobi, el işi, örgü, tasarım fikirleri vb. kolay, ucuz, şık ve kullanışlı (uzun yıllar kullanabileceğiniz) videoları izleyebilirsin. 

Her videomu senin için özenle hazırlıyorum. Benim yapmamı istediğin bir proje varsa,  yorumlara yazarsan çok mutlu olurum. 

Becerikli Kadın kanalını izlediğin için teşekkür ederim.

Beni diğer sosyal medya platformlarından takip edebilirsiniz.




INSTAGRAM Tıkla


Youtube Kanalıma Abone Olmayı ve Videolarımı Beğenmeyi Unutmayın!

Beğeni ve yorumlarınıda bekliyorum.Dostlarınla da paylaş..


Hiç yorum yok

Yorumunuz için teşekkür ederim.